Zdalna pomoc


Zachęcam do korzystania z usługi internetowej „zdalne wsparcie informatyka”. Usługa ta polega na połączeniu się z Państwa komputerem za pomocą programu TeamViewer.

Po zainstalowaniu tego oprogramowania informatyk przejmuje kontrolę nad Państwa komputerem i zarządza zdalnie jego pulpitem, prowadząc zarazem z Państwem korespondencję telefoniczną, video lub chat. Tego typu usługa świetnie sprawdza się przy rozwiązywaniu problemu z programami użytkowymi.

Przed uruchomieniem zdalnego pulpitu proszę o kontakt!

teamviewerWarto skorzystać z takiej możliwości. Wygoda i szybkość to zalety zdalnego pulpitu. Wystarczy tylko posiadać komputer z łączem internetowym i pobrać program do zdalnego serwisu. Nie ważne gdzie znajduje się komputer! Nie ma konieczności przynoszenia komputera do serwisu. Dzięki tej możliwość jestem w stanie pomóc Państwu najszybciej jak to możliwe – często nawet w kilka minut po zgłoszeniu problemu jest on już rozwiązany!
Połączenie zdalne jest bezpieczne dzięki stale ulepszanym programie TeamViewer w najnowszej wersji #12.

Oprogramowanie to zostało wyróżnione przez niemieckie Stowarzyszenie Biegłych i Ekspertów ds. Informatyk znakiem jakości z pięcioma maksymalnymi gwiazdkami. Poczytaj więcej o bezpieczeństwie programu TeamViewer

Korzystam z licencji Premium, która pozwala na pracę wielokanałową dla zapewnienia wysokiej wydajności oraz nieograniczoną liczbę stanowisk roboczych umożliwiających uruchomienie sesji zdalnego sterowania.
Program działa z systemami Windows, Mac, Linux, iOS, Android i Windows Phone.


Jeśli chcą Państwo skorzystać z szybkiej jednorazowej zdalnej pomocy bez instalowania oprogramowania TeamViewer na stałe prosimy o wybranie poniższej opcji oraz kontakt z informatykiem:

 


W przypadku stałej zdalnej pomocy prosimy o wybór opcji poniżej . Na Państwa komputerze zostanie zainstalowany program TeamViewer na stałe, tak aby informatyk mógł pomóc Państwu w każdej chwili.